پک پذیرایی تولد در طرح های متنوع

پک پذیرایی تولد مهر یکتا با طراحی زیبا و خاص خودش علاوه بر شکیل بودن، از جنس مقوای بهداشتی لمینیت شده با استحکام بالاست که قابلیت بازگشت‌پذیری به طبیعت رو هم داره و در ایران تولید میشه. 🧡

پک پذیرایی تولد

بسته مورد نظر را بسازید

شما می توانید هر نوع خوارکی ای که لازم دارید را سفارش دهید و در بسته قرار دهید.

خوراکی های متنوع

شما می توانید میوه فصل به همراه کاپ کیک و حتی تی بگ و قهوه آماده سفارش دهید.

ملزومات ویژه یکتا

پیش دستی، لیوان، چاقو، دستمال و نمک از جمله ملزومات ویژه یکتا هستند که در پکیج ها قرار خواهند گرفت.

پک پذیرایی تولد در طرح های متنوع

انتخاب پک پذیرایی تولد یعنی یک تیر و چند نشان! شما به راحتی می توانید صفر تا صد پروسه پذیرایی در جشن تولد را به واسطه پک های آماده با خیال راحت و بدون استرس پشت سر بگذارید. این پک ها کاملاً بهداشتی، با بسته بندی شکیل و اقلام خوراکی سالم و تازه تهیه شده و به قیمت کاملاً منصفانه در اختیار شما قرار می گیرند. شما می توانید این پک ها را با کیفیت بالا و قیمت مناسب شخصی سازی کنید و در حجم و وزن مناسب مجلس خود سفارش دهید. 

پک پذیرایی

پک پذیرایی لاکچری با بسته بندی طرح جدید

پک پذیرایی تولد لاکچری یک محصول عالی برای تشکر از مهمانان در مجالس تولد و سایر جشن ها محسوب می شود. در صورتی که وقت و تمایلی به تهیه انواع شیرینی، میوه و … ندارید و از سوی دیگر نگران پذیرایی از مهمانان ویژه در جشن تولد فرزند خود هستید، می توانید پک های بسته بندی با کیفیت عالی و لاکچری را انتخاب نمایید. بسته بندی که برای این پک ها در نظر گرفته شده است با طراحی فوق العاده زیبا و مدرن بوده و بر اساس تمی که خودتان درخواست نمایید در اختیار شما قرار می گیرد. در این پک مجموعه ای از خوراکی ها و نوشیدنی های خوش طعم به شکل هماهنگ در کنار هم قرار گرفته و تزیین می شوند. شما می توانید برای لاکچری تر شدن بسته پذیرایی خود از تصویر فرزند بر روی بسته بندی استفاده کنید و یا محصولات خوراکی خاص مثل کوکتل میوه و … را انتخاب کنید.

پک پذیرایی تولد دخترانه با تم خاص

تنوع وسیعی برای پک پذیرایی تولد در نظر گرفته شده است. به این ترتیب شما حق انتخاب بیشتری خواهید داشت. بررسی ها نشان می دهند اگر خودتان اقدام به خرید محصولات خوراکی به صورت جداگانه نمایید قطعاً باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. اما با سفارش پک پذیرایی تولد، هزینه های موجود تا ۵۰ درصد کاهش می یابند.

 پک پذیرایی تولد دخترانه بر اساس سن و علاقه های دخترانه در نظر گرفته می شود. جنسیت و تم جشن بسیار مهم است. یعنی همه چیز برای شما به صورت کاملاً دقیق شخصی سازی شده است. شما می توانید تم های رنگی برای بسته بندی محصول انتخاب کنید. اگر فرزند شما علاقمند به کاراکتر خاصی در کارتون و انیمیشن باشد نیز دست شما در انتخاب باز است. کافیست تصویر مورد نظر را ارائه دهید تا بر روی بسته بندی چاپ شود.

پک تولد دخترانه

پک پذیرایی تولد پسرانه کاملاً بهداشتی

پک پذیرایی تولد پسرانه معمولاً از نظر رنگ بندی به نسبت مدل دخترانه متفاوت است. همینطور طراحی بسته بندی این پک ها نیز ساده تر و مناسب با روحیات پسرانه در نظر گرفته می شوند. تنوع محصولات خوراکی داخل پک بسیار عالی است و شما این امکان را دارید که پاپ کورن و فینگر فود را نیز به اقلام خوراکی اضافه کنید.

تمی که بر روی بسته بندی محصول چاپ می شود معمولاً کاراکترهای شجاع و موفق در بازی های رایانه ای هستند که پسرها علاقه زیادی به آنها دارند. این پک ها از تعداد کم تا بالا عرضه می شوند و قیمت کاملاً منصفانه ای برای آنها در نظر گرفته شده است.

 پک پذیرایی تولد کودک همراه با ظروف

پک پذیرایی تولد مخصوص کودکان در نظر گرفته ایم که کامل بوده و همه نیازهای یک تولد را برطرف می سازد. در این پک، ظروف کاملاً بهداشتی نیز قرار گرفته است. همه اقلام دارای نماد سلامت و استاندارد هستند. وزن این ظروف سبک بوده و همینطور نوع قرارگیری آن در پک به شکلی است که فضای زیادی اشغال نمی کند. برای کودک عزیز و دلبند شما تاج مخصوص نیز در نظر گرفته ایم تا تولدی باشکوه و به یادماندنی را برای خود رقم بزند. در پک پذیرایی تولد کودک سعی شده از اقلام خوراکی سالم مثل میوه تازه، میوه خشک، لواشک های بهداشتی، شیرینی های محلی و … استفاده شود. همینطور در صورت تمایل می توانید یادداشتی در قالب یادگاری در داخل این پک قرار دهید تا یادگاری عالی از فرزند شما برای دوستانش باقی بماند.

نوع بسته بندی پک پذیرایی تولد به صورتی است که کودکان به راحتی بتوانند از آن استفاده نمایند. استفاده از تصاویر فانتزی با رنگ های شاد و کودکانه بر روی بسته بندی این محصول سبب شده تا جذابیت کار دو برابر شود. دقت داشته باشید که این محصول به طور کلی دارای کیفیت مناسبی بوده و البته که انتخابی درجه یک محسوب می شود.

پک پذیرایی تولد

 چطور می توانم پک پذیرایی ارزان قیمت سفارش دهم؟

در صورتی که بودجه شما برای سفارش پک پذیرایی تولد کم است و یا تعداد مهمانان شما بالا است می توانید به سراغ پک های اقتصادی بروید که بسیار پرفروش هستند و کیفیت بی نظیری دارند. در این پک ها اقلام خوراکی از نظر کیفیت تضمین شده هستند اما می توانید تعداد و یا حجم محصولات خوراکی را کمتر کنید تا قیمت نهایی ارزانتر شود. از سوی دیگر اگر لزومی به وجود ظروف پذیرایی مثل بشقاب، چنگال، لیوان و … نمی بینید می توانید این موارد را حذف کنید و تمرکز خود را بر روی محصولات خوراکی بگذارید. یک سری بسته بندی های آماده با تعداد بالا در مجموعه مهر یکتا وجود دارند که به قیمت عمده در اختیار شما قرار می گیرند و به نوعی مجبور به پرداخت هزینه برای چاپ فانتزی بسته بندی پک ها نباشید. البته این پک ها نیز از نظر ظاهر بسیار زیبا بوده و کیفیت بسته بندی و محصول خوراکی کاملاً تضمین شده است.

 اقلام پک خوراکی تولد دخترانه

معمولاً بسته پذیرایی تولد مجموعه آماده ای از خوراکی های مختلف محسوب می شوند. این بسته شامل آبمیوه، ساندویچ در سایز کوچک یا لقمه ای، کوکتل میوه و همینطور جعبه اختصاصی خواهد بود. البته شما می توانید پاستیل، شکلات و سایر خوراکی ها را با توجه به سلیقه و بودجه خود به پک مربوطه اضافه کنید. آنچه که در تهیه محصولات خوراکی اهمیت زیادی دارد کیفیت است. مجموعه مهر یکتا در راستای عرضه انواع پک پذیرایی تولد در تعداد بالا تلاش خود را کرده است تا منصفانه ترین قیمت ها را در نظر بگیرد. به این ترتیب خرید شما کاملاً مقرون به صرفه خواهد بود.

guest

0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
در مورد نحوه انجام کار اطلاعاتی لازم دارید؟ لطفا تماس بگیرید.